7 תשובות
חרמנות יתר
אנונימי
התעוררתי ב1 בלילה והלכתי לישון ב2 בצהריים, ויש לי בית ספר עוד כמה שעות:(
פלוס אחד לתגובה הראשונה
כואב לי הגרון ואני לא יכולה להירדם
הייתי שמחה ללכת לישון עכשיו
תאמת שאני קצת בנדנודי שינה, וחרדות אפשר
לומר.
רגילה לישון בשעות כאלו.
קמתי באחד.