7 תשובות
חרמנות יתר
אנונימי
התעוררתי ב1 בלילה והלכתי לישון ב2 בצהריים, ויש לי בית ספר עוד כמה שעות:(
פלוס אחד לתגובה הראשונה
כואב לי הגרון ואני לא יכולה להירדם
הייתי שמחה ללכת לישון עכשיו
הייתי שמחה ללכת לישון עכשיו
תאמת שאני קצת בנדנודי שינה, וחרדות אפשר
לומר.
לומר.
רגילה לישון בשעות כאלו.
קמתי באחד.
באותו הנושא: