7 תשובות
היי
אני חושב שזה מאוד טוב חח
ואין שום טעויות.
מקווה שעזרתי :)
אני חושב שזה מאוד טוב חח
ואין שום טעויות.
מקווה שעזרתי :)
אנונימי
זה נכון נראה לי
לפי מה שהיא כתבה היא משתמשת ב-present progressive כלומר "עכשיו" ולכן היא כתבה את המשפט בצורה הנכונה.
כשיש stative verbs לא כל המשפט הופך לpresent simple?
אנונימית
נכון חח
רק אותו פועל.
רק אותו פועל.
טוב לדעת
אנונימית
תקין
באותו הנושא: