התחברות
הרשמה
בנים איך הייתם מגיבים עם מישהי שאתם יוצאים איתה או סתם בקטע אחתה הייתה. רושמת לכם בייבי בייבי בייבי הו..
ואז היא הייתה רושמת זה שיר כן חח
8 בפברואר 2018, 22:50
ידידות
ביטחון עצמי
התאהבות
2 תשובות
נפרד ממנה לשלום ומתאבד.
E
ElectroPower
שזה שיר... (של ג'סטין) -בת
כ
כי רציתי לשנות, טוב?!
באותו הנושא:
בנים, איך הייתם מגיבים אם מישהי הייתה מתחילה איתכם ככה?
איך הייתם מגיבים הייתם כיתה יב ומישהו מהשכבה שלכם היה יוצא עם מישהי בכיתה ט?
*בנים* אם מישהי שאתם לא בקטע שלה הייתה אומרת לכם שהיא אוהבת אתכם איך הייתם מגיבים? ואיך אם היא מנשקת אתכם?
בנים- אם הייתם יוצאים עם מישהי ואז התברר לכם שהיא בקטע של בנות, איך הייתם מגיבים/מרגישים?
בנים, אם הייתה מישהי שאתם אוהבים אבל היה לי משקפיים הייתם יוצאים איתה בכל זאת?
בנים- איך הייתם מגיבים אם מישהי שאתם לא כל כך בקשר איתה הייתה מתחילה לדבר איתכם פתאום?
בנים איך הייתם מגיבים אם מישהי הייתה מתחילה איתכם?
בנים, אם מישהי שאתם אוהבים הייתה יוצאת סתם ערב אחד עם אחד החברים הטובים שלכם... איך הייתם מגיבים?
בנים הייתם יוצאים עם מישהי שנה מתחתיכם או שאתם מעדיפים בגיל שלכם?
בנים- אם מישהי היתה אומרת לכם שאתם דומים להארי פוטר (בקטע טוב) איך הייתם מגיבים? הייתם נעלבים?
בנים הייתם יוצאים עם מישהי רוסיה שעברה גיור הייתם מתחתנים איתה?