11 תשובות
אתה כותב לא רע
זה ממש לא קישטי. אני חושבת שזה מדהים! הכתיבה, הניסוח, הרעיון.. אני אהבתי מאוד ^-^
שואל השאלה:
תודה...
אני מאוד מעריך את זה
אנונימי
זה מגיע לך. :)
שואל השאלה:
את ממש חמודה^
אנונימי
ואו ההתחלה מושלמת, הפסקה הראשונה כאילו.
אנונימית
למה לשנואנ את אלוהים?
חוץ מזה זה סבבה
רק אומרת שלא אומרים "אני כואב" אלא "כואב לי"

אבל מדהים! מוכשר!!
וואו זה ממש יפה!
אין לי כל כך ביקורת להעביר..:)
מדהים פשוט. לא לשנות כלום
למה לשנוא אותו