15 תשובות
את בת 15.. מה כל כך דחוף לך לשתות?
שואל השאלה:
זאת בחירה שלי. מי שיש לו משהו שלא קשור לתשובה של השאלה שיחסוך. אני כתבתי את השאלה בשביל תשובה לא בשביל שיטיפו לי. ושתגיד תודה שאני בכלל שואלת אותה.. תכלס.
אנונימית
למה את צריכה לשתות?
ועוד במסיבה? לאבד את הראש ולא להיות בהשגחה?
זה יהרוס לך את הבריאות.
תקשיבי לאמא שלך היא שומרת עליך.
את יכולה להנות גם מבלי לשתות.

ופוזה כזאת לא שווה שקל שתדעי..
שואל השאלה:
במסיבות שכבה הכוונה... או של התיכון רק בלי עוד בתי ספר! רק ילדים שאני מכירה
אנונימית
לא מעודדת כלום חס וחלילה אבל נראה לי שכולם שותים אפילו ילדים בני 12 כמובן שממש קצת אבל לא נראה לי יקרה משהו או שישימו לב ששתית ממש קצת את יכולה לגימה או 2 אבל אל תגזימי!
לא יותר!
רציני כי קרו מקרים של כאלה שהשתכרו ועשו דברים צילמו אותם ומפה לשם התאבדו
על מה המינוסים?/;
אל תצפי שלא יגידו לך לא לשתות.

זה כמו שתכתבי בא לי להרוס את הריאות שלי עם סיגריות מה לעשות
את חושבת שלא יכתבו לך לא לעשות את זה?
גם לי פעם קרה את זה שאלתי שאלה ואמרו לי פשוט לא מביהה אותך זה מעצבן ועוד עושים לך מינוסים על התשובה אני נגיד כותבת לך מה את יכולה לעשות אך להזהר.. ולא על למרות ש.. לא כדי אבל בחירה שלך
אמא שלך יודעת מה היא אומרת לך והיא עושה את זה לטובתך... כל מה שתגידי לא ישכנע אותה אז חבל שתתאמצי סתם. את ילדה בת 15
אלכוהול יכול רק להרוס לך את הגוף ולגרום לך למצבים לא נעימים במסיבות (ולא בריאים)
בואו נפסיק להתייפיף, היום כולם שותים. רוב בני הנוער גם לא שואלים בכלל, אז זה יפה שהיא בכלל שואלת את ההורים שלה על זה.
למה אתם לוקחים הכל כל-כך לקיצון? "אל תשתי כי את תעשי שטויות ויצלמו אותך ותתאבדי"? כן כי אלה פשוט תופעות הלוואי של שתיית אלכוהול.
בעיקרון, אם כבר טרחת לשאול את אמא שלך ואכפת לך מהדעה שלה, תקשיבי לה ואל תשתי. אם את ממש רוצה להתנסות, אז תשתי ממש קצת, זה לא ישפיע עליך ברמה שתהיי שיכורה והכל, אבל את תוכלי לטעום ולהחליט אם טעים לך או לא ולדעת להבא.
ווף אני כתבתי את זה שיצלמו אותה והכל..
לא התכוונתי להיות קיצונית הכוונה היא שעם היא תגזים ממש ממש ותעשה שטויות אז יש סיכוי שזה יקרה ובואי את לא תתיפייפי זה כן קורה והרבה ככמובן אמרתי עם תשתי קצת לא יקרה כלום אבל עם היא תשתה הרבה זה יכול לקרות ועוד איך!
למה אבל לשתות קצת? אם אמא שלה אומרת לא אז זה לא מסיבה מסוימת.
ואם נניח היא תשתה קצת ואמא שלה תגלה.. מה יקרה אז?

ולא לקחנו את זה לקיצון, זה המצב, לא חסר מקרים של נערות ששותות ומגיעות למצב שהן לא בראש וגברים מנצלים את זה
התגובה מעליי... (ווף) יופי שאת מעודדת אותה לשתות.
זה שכולם שותים לא הופך את זה למותר ובסדר
זה שילדים בני 13 שותים לא אומר שאם ילדה בת 15 תשתה זה יהיה בסדר ולגיטימי, ממש לא
אל תיגעי בחרא הזה ולכי לישון, מחר לימודים.
חכי קצת היא צודקת תגעיעי ל17 או 16.5 ותתחילי שגם זה לא הכי טוב שיש
אנונימי