6 תשובות
דימוי עצמי נמוך
ממה אתה מפחד? חביתה זה בריא וזה הדבר הכי קליל שאפשר לאכול
אתה לא אוכל הרבה בכלל... חוץ מזה אם תרעיב את עצמך אתה רק תשמין מזה, אז חבל.
תאכלי בריא ומסודר, אתה לא תשמין מזה...
אני חושבת שאתה צריך באמת לקבל את עצמך ולאהוב את עצמך.
ממה אתה מפחד? חביתה זה בריא וזה הדבר הכי קליל שאפשר לאכול
אתה לא אוכל הרבה בכלל... חוץ מזה אם תרעיב את עצמך אתה רק תשמין מזה, אז חבל.
תאכלי בריא ומסודר, אתה לא תשמין מזה...
אני חושבת שאתה צריך באמת לקבל את עצמך ולאהוב את עצמך.
תקשיב, אם אתה אוכל מסודר, אין סיבה לשנוא אוכל או להתחיל לאכול כמו מטורף.
אתה יכול ללכת לדיאטנית שתסדר לך תפריט מסודר
אתה יכול ללכת לדיאטנית שתסדר לך תפריט מסודר
נשמע שיש לך הפרעות אכילה, מציעה שתלך לטיפול פסיכיאטרי כדי לאבחן זאת.
לפחד לאכול הרבה זה סימן לא טוב וזה יכול להתפתח אפילו לאנורקסיה או בולמיה..
לפחד לאכול הרבה זה סימן לא טוב וזה יכול להתפתח אפילו לאנורקסיה או בולמיה..
כשאתב מרעיב את עצמך, הגוף שלך מושפע מההרעבה ולכן דוחף אותך לאכול מתוך יצר הישרדותי וזאת הסיבה שאחר כך אתה אוכל כמו מטורף לפי מה שכתבת (למרות ש1000 ומשהו קלוריות זה לא יותר מדי)
זה נשמע שאתה מתחיל לפתח הפרעת אכילה. תלך לרופא משפחה, תסביר לו את הבעיה, תבקש הפנייה לדיאטנית (עדיף של הפרעות אכילה) ותסדר ביחד איתה מחדש את האכילה
זה נשמע שאתה מתחיל לפתח הפרעת אכילה. תלך לרופא משפחה, תסביר לו את הבעיה, תבקש הפנייה לדיאטנית (עדיף של הפרעות אכילה) ותסדר ביחד איתה מחדש את האכילה
אנונימית
אתה מפחד להשמין אחשלי תפסיק ם זה מהר שלא תיהיה אנורקסי תאכל מה שבאלך
מסכימה אתם פה, אולי יש לך באמת הפרעת אכילה?
באותו הנושא: