התחברות
הרשמה
אם חסרה לי קוביה אחת באמצע הגשר (איפה שהכי רואים) למטה, הייתם חושבים שזה מוזר/שמים לב?
או שבקטנה (בדיוק טיפה שחסרה השן של הילד בתמונה, רק עם שיניים אחרות מן הסתם)
13 בפברואר 2018, 15:27
שיניים
גשר
יישור שיניים
2 תשובות
זה היה מוזר
אבל לא שהיה אכפת לי
y
your lady.
לא מוזר בכלל, ראיתי כבר דברים הרבה יותר מוזרים בטיפול אורטודנטי
ש
שמח ומגושר
באותו הנושא:
איזה צבע לקחת בקוביות של הגשר?
גשר בשיניים. מה עדיף לשים בשיניים. גשר קוביות שקוף או גשר קוביות רגיל מברזל?
האם הקוביות של הגשר אמורות להיות בדיוק באמצע השן, או שזה לא משנה?
כמה זמן לוקח להוריד את הגשר הקוביות וכל זה..?
בגשר לשיניים, הגומיות מגשר בין הקוביות או מה שמסביב לקוביה?
הקוביות של הגשר חייבות להיות באמצע ש"ח השיניים? כי שתי הקוביות בשניים הקדמיות שלי למטה
יש לי שאלה מזה חשובה אבל רק מי שיודע ב100 אחוז שיענה, כשאני עושה גשר הקוביות חייבות להיות באמצע השיניים?
נפלתי על הפה הגשר התעקם לי ונפלה לי קוביה, מחר אני הולכת לאורטודנט הוא יסדר לי?
עשיתי לפני שבועיים גשר ונקרעה לי קוביה אני אצטרך לשלם כדי להדביק קוביה חדשה?
חסר יסוד - אני באמצע תשחץ ורציתי לדעת מזה חסר יסוד, בדוי (סלנג)
שמורידים את הגשר נשארים סימנים של הקוביות?