התחברות
הרשמה
בנים אתם יכולים להתאהב במישהי בגלל חיבוק ארוך וקרוב, נעימי, ישנים ביחד.. (רק ישנים)
או אפילו רק להידלק.. משהו אחד מהם, או כולם ביחד..
14 בפברואר 2018, 12:13
התאהבות
התחלות
רגש
4 תשובות
מאוד
ד
דובדבן חריף
להתאהב או להידלק? או גם וגם
T
TotalNormalGirl
שניהם
אבל אין עם מי חחח
ד
דובדבן חריף
זה רק פאקבוי. גבר אמיתי מסתכל על האופי.
Y
You painted me GOLDEN
באותו הנושא:
למה אני לא מצליח להתאהב בבנות באמת? אני כבר בן 23, ולא מבין למה לא הצלחתי להתאהב במישהי באמת אי פעם.
בנים יצא לכם פעם להתאהב במישהי מלאה? ספרו על זה
בן 17 התאהב פעם ראשונה בחיים שלו במישהי בת 14...
אתם חושבים שילדה בת 14 יכולה להתאהב בילד בן 16?
בנים-מה גורם לכם להתאהב במישהי ממבט ראשון? איך לדעת שהתאהבתם במישהי ממבט ראשון?
מה יכול לגרום למישהי להתאהב בי דרך הוואטסאפ?
יש דבר כזה בן אדם שלא יכול להתאהב?
זה הגיוני להתאהב במישהו רק בגלל מראה?
שאלה לבנים, הייתם יכולים להתאהב במישהי רק מלדבר איתה?
הייתם מסוגלים להתאהב במישהי עם אספרגר?:(ולהיות איתה בקשר זוגי?
זה אפשרי להתאהב במישהו תוך יומיים-שלוש?