4 תשובות
זה לגיטימי.
גם אני מעריצה את אחותי
גם אני מעריצה את אחותי
זה טוב, אין כמו אחים
אנונימית
רגיל ניראה לי.
לי ממש יהיה קשה להחליט את מי אני יעדיף אם זוגתי ) לעתיד ( ואחי יריבו
לי ממש יהיה קשה להחליט את מי אני יעדיף אם זוגתי ) לעתיד ( ואחי יריבו
לגיטימי אבל לא מובן מאליו. יש לך מזל שיש לך קשר כזה עם אח שלך
באותו הנושא: