4 תשובות
זה לגיטימי.
גם אני מעריצה את אחותי
זה טוב, אין כמו אחים
אנונימית
רגיל ניראה לי.
לי ממש יהיה קשה להחליט את מי אני יעדיף אם זוגתי ) לעתיד ( ואחי יריבו
לגיטימי אבל לא מובן מאליו. יש לך מזל שיש לך קשר כזה עם אח שלך
באותו הנושא: