5 תשובות
ריף- ממש לא לבן ליאן- מהמם לבת אבל דקצת נדוש ובר- לבן ובת פשוט מהמם (:
אני רוצה לקרוא לילדה שלי ריף (לילדה העתידית שלי בעוד 20 שנה)
אנונימית
חח השמות יפים אבל ריף לא משהו:\
זאת דעתי ולא להיעלב ^^
זאת דעתי ולא להיעלב ^^
ריף זה נישמע מוזר חח.. השאר יפים:)
ליאן זה השם היחיד היפה פה:)
באותו הנושא: