10 תשובות
כי את אנונימית
הם לרוב מתחילים עם מי שכותבת בחברים לעט, את כותבת שם?
את יכולה לרשום משהו בחברים לעט, ישלחו לך איזה 5 אחרי דקה
שואל השאלה:
בכוונה כדי שלא יראו מי אני שמתי אנונימית
אנונימית
תכתבי בחברים לעט
שלחי נדבר מראש אני לא הכי מעניין במקרה ואת רוצה תשלחי
יואו אחותי כנל עליך
אחרי כמה פעמים שאת מבינה שכמעט כול מי ששולח הודעות הם חרמנים זה נמאס ומעצבן ואת מתחילה לסנן
תראו מי מדברת (סקס) סמים וטל מוסרי
אנונימי
דווקא בגלל זה
זה רק שם
כמו המשפט סקס סמים ורוקנרול
אז יעני עם טל מוסרי
זה מחרפן פשוט שאנשים חושבים שגם אני חרמנית בגלל הניק שלי