2 תשובות
לא מרגישים מספיק בטוחים בעצמם להיות איתך לבד
לא בהכרח
זה יכול להיות גם מה שרשמו למעלה^
אבל זה יכול להיות שהם מנסים לעשות פוזות
נגיד יש לי מכר שלא מדבר איתי בכלל במשך המגמה
ואז פתאום כשאני ליד חברות הוא אומר לי היי (אתה רואה שאני מדברת עם חברה ובאמצע) ואז כשאנחנו במגמה הוא כזה
בוא נשתתק כשהיא באה לכיווני
או אחד אחר שנמצא ליד החברים שלו
ומנסה להיות נחמד רק בגלל שהם שם
ופוזות.. את יודעת
אבל זה גם יכול להיות מה שכתבו למעלה^
זה תלוי
באותו הנושא: