2 תשובות
יוטבתה הכי טעים
אנונימית
תנובה או טרה,
לדעתי פשוט החלב של טרה טעים עם קורנפלקס של "אלופים".. ותנובה פשוט טעים..
לדעתי פשוט החלב של טרה טעים עם קורנפלקס של "אלופים".. ותנובה פשוט טעים..
באותו הנושא: