תשובה אחת
אתה חייב להרגע, תקח דברים בפרופורציה ותנשום, אתה יכול פתוח את הבוקר עם איזה שיר מרגיע, לאכול ארוחות מסודרות, לדבר עם חבר טוב והכי חשוב לדעת שהכל טוב, אתה עושה אתה ההכי טוב שלך והכל יהיה בסדר. אני הייתי בן אדם לחוץ ברמות והרגשתי שאני לא מספיקה כלום ומצפים ממני להמון ופחדתי לאכזב והבנתי שדיי! זה לוקח בריאות וזה שוחק ושאם שניה אהיה בפחות לחץ הכל יראה קל הרבה יותר. מאחלת לך בהצלחה והעיקר לנשום! :)
אנונימית
באותו הנושא: