6 תשובות
תלכי לחברה טובה ותספרי לה אם את לא יכולה, תפרקי למישהו פה באתר
זכותך לפרוק ולבכות, אסור לו לדבר עליך ככה
תדברי עם מישהו קרוב שאת סומכת עליו חברה טובה או קרובי משפחה
אסור לא בשום פנים ואופן להגיד לך מה להרגיש! תוציאי את מה שיש לך ואל תתנצלי על זה לאף אחד!
אנונימית
את מוזמנת לפרוק לי אם באלך
:)
:)
את מוזמנת לפרוק אצלי אבל אי אפשר..
(:
(: