8 תשובות
גם וגם בלי ללמוד במסגרת שנקראת בית ספר אני נגד בית ספר
ללמוד בבית הספר כי אין מה לעשות זה החוקים גם זה לא יעזור אם נחליט אלף פעמיים וגם זה כדי לעזור לנו להפסיק להיות עצלנים
שואל השאלה:
את יכולה להביא לי כמה נימוקים למה לא טוב לך בבת ספר?
משמש123?
את יכולה להביא לי כמה נימוקים למה לא טוב לך בבת ספר?
משמש123?
אנונימית
שואל השאלה:
יש לי טקסט באנגלית ואני אמורה לעשות חיבור ואני צריכה דעות
יש לי טקסט באנגלית ואני אמורה לעשות חיבור ואני צריכה דעות
אנונימית
נגד בית ספר:
הרבה פחות נוח (יש שעות מסוימות שצריך להגיע בהן וצריך לעמוד במסגרת)
יש הרבה תלמידים - הרבה רעש - קשה להתרכז
לא כולם מקבלים מספיק תשומת לב ובאמת מצליחים
בעד בית ספר:
חוץ ממקום לימוד, זה גם מקום חברתי שעוזר לפתח קישורים חברתיים
יש דיונים ושומעים הרבה דעות שונות
אם האווירה טובה - זה עדיף פי כמה מללמוד לבד בבית והתחרותיות שיש נותנת מוטיבציה
הרבה פחות נוח (יש שעות מסוימות שצריך להגיע בהן וצריך לעמוד במסגרת)
יש הרבה תלמידים - הרבה רעש - קשה להתרכז
לא כולם מקבלים מספיק תשומת לב ובאמת מצליחים
בעד בית ספר:
חוץ ממקום לימוד, זה גם מקום חברתי שעוזר לפתח קישורים חברתיים
יש דיונים ושומעים הרבה דעות שונות
אם האווירה טובה - זה עדיף פי כמה מללמוד לבד בבית והתחרותיות שיש נותנת מוטיבציה
בתי הספר בצורה הנוכחית שבה הם מתקיימים הם לא מקום ראוי ללימודים בכלל. בתי ספר שמתנהלים בצורה דמוקרטית הם מקום יחסית סביר למה יחסית? כי עדיין הם כפופים לכמה שטויות שהמדינה הלא מפותחת הזו מכתיבה להם. אבל רק בבתי הספר תלמיד יכול לקבל כישורים חברתיים שזה דבר חשוןב ביותר.
אני חושבת שכן חשוב המסגרת של בית ספר כי כל החיים הם סביב מסגרות
מעון
גן
בית סםר
צבא
עבודה
משפחה
הורות
נישואים
זוגיות
כל אלה הם צסגרות חברתיות
בית הסםר זה ההכנה לעולם האמיתי.
מבלי קשר ללימודים אני חושבת שהדבר הזה של להיות בחברת אנשים, המסגרת החברתית שבית הסםר נותן לנו זה גם חשוב וכדי מאוד להתמיד עליה
מעון
גן
בית סםר
צבא
עבודה
משפחה
הורות
נישואים
זוגיות
כל אלה הם צסגרות חברתיות
בית הסםר זה ההכנה לעולם האמיתי.
מבלי קשר ללימודים אני חושבת שהדבר הזה של להיות בחברת אנשים, המסגרת החברתית שבית הסםר נותן לנו זה גם חשוב וכדי מאוד להתמיד עליה
אני חושבת שאחת הבעיות העיקריות של מערכת החינוך היא שהיא כל הזמן מחפשת את השיטה הכי טובה ללמד ומה הכי טוב ומה הכי מתאים כאילו שבאמת יש שיטה *אחת* כזו וכל התלמידים לומדים באותה הדרך וחשובים להם אותם הדברים והם רוצים את אותם הדברים וחושבים באותה הצורה. אני חושבת שבלמידה צריכות להיות כמה שיותר אפשרויות ואופציות שכל אחת מהן תהיה מקובלת לגיטימית ונתמכת ושתהיה תמיכה כללית בחיפוש אחר השיטה והדרך המתאימה לכל אחד ואחד והכרה בזה שאנחנו שונים אחד מהשני ואין שיטה אחת מתאימה לכולם.
באותו הנושא: