תשובה אחת
טופס תאונת עבודה מיועד לעובדים שנפגעו בזמן העבודה, את הטופס ממלאים המעסיקים במקרה של תאונת עבודה.
עובד שנפצע בתוך כדי עבודה, הוא תובע את מקום העבודה (הוא מגיש טופס תביעה לתשלום דמי פגיעה) והוא מקבל את הכסף שמגיע לו.