5 תשובות
זה ממש לא טוב לעשות הליקס או כל פירסינג אחר שהוא לא החורים הרגילים באוזניים עם אקדח!
זה מגדיל את הסיכויים של החור לאינפקציות ובכללי עושה את החור בצורה שהיא לא חלקהוישרה כמו עם מחט חמה מה שמגדיל את רמת הכאב שאפשר לקבל מזה.
אנונימית
זה לא כואב מאמי (:
הכל טוב חבל על המשחה
אז ככה,
קודם כל בבקשה אל תעשי עם אקדח, תאמיני לי, יש סיכוי הרבה יותר גדל שיהיה לך אינפקציה וזיהום וזה ממש לא שווה את זה
דבר שני, אני עשיתי עם מחט ובקושי הרגשתי, אין לך בכלל ממה לדאוג. זה לוקח כמה שניות
אני בכלל לא הרגשתי כאב._.
ועשיתי שלושה ביחד עם מחט (החלימו ממש יפה)

זה מיותר.
שואל השאלה:
באמת? ואני לא עושה עם מחט זה אקדח
אנונימית