4 תשובות
כי לא כולם אנשים עמוקים שמסוגלים לזה.
שואל השאלה:
איפה שאני נמצאת אין כמעט אנשים עמוקים. אני מרגישה נורא לבד עם המחשבות שלי, אין לי את מי לשתף
איפה שאני נמצאת אין כמעט אנשים עמוקים. אני מרגישה נורא לבד עם המחשבות שלי, אין לי את מי לשתף
אנונימית
תדברי עם מבוגרים, זה יעיל יותר ממה שתמצאי פה.
מזדהה איתך רצח
באותו הנושא: