6 תשובות
ברור
חג שמח:)
יש מילקה יש הכל!
אבל אחלה משלוח מנות
בסדר גמור.
כן בטח...
במיוחד שתאכלס רוב הסיכויים שזה יעבור איזה עשר אנשים שונים אז תאכלס למי אכפת ^_^

שמת מספיק בהחלט.
בסה"כ אחלה,
את יכולה להוסיף תפוח-עץ (שיהיה גם פרי)
חג שמח
:)
את יכולה להוציא את הכול ולהשאיר את הבואנו זה עדיין יהיה טוב