8 תשובות
זה לא ממש משנה לי.
גם אני
HOH
כן אבל רק הצבעים (כאילו צבעים מלאים ירוק אדום סגול, לא אלה שזזים כי זה כואב בעין)
אני רוצה, רק גם שתיהיה אפשרות בהגדרות שתבטל את זה
2T
לא, זה ממש מציק לי בעין
לא, זה מציק
איכס לא
לא, זה מעצבן בעין.