65 תשובות
בעיקרון כן..
אנונימית
כן.
לא
כן
אנונימית
כן
אנונימית
מעדיפה יהודי
אנונימית
לי לא כי אני גם ככה לא שמה על דת
חד משמעית כן חחח אני לא אצא עם גוי
יהודיה כשרה
לא, כי אני גם נוצריה
אנונימית
יאפ
לא אכפת לי מזה.
לא משנה לי
כן..
ממש לא
לא
זה יורד להורים שלי
זה יורד להורים שלי
לא
כן.
כן, אני לא אצא עם גוי
כן כי אני יהודייה.
זה לא יוריד לי
ואין לי בעיה עם זה
ואין לי בעיה עם זה
לא שזה מוריד.. אבל לי חשוב לצאת עם יהודי אז אם לא יהיה לך בעיה להתגייר בשבילי אז בכיף (:
אבל יש הרבה בנות בארץ שלא אכפת להן
אבל יש הרבה בנות בארץ שלא אכפת להן
אנונימית
כי חשוב להם הזהות הדתית שלהן? אתה מהמגזימים אה אנונימי
שואל השאלה:
כל מי שרשמה פה שכן
זה תאמת דיי עצוב.
אתן מצפות שנקבל אותכן כמו שאתן
אבל לקבל אותנו כמו שאנחנו לא..
מה שעוד יותר עצוב זה שהרוב פה בנות 14-19
ואם הבן נוצרי או יהודי לא אמור בכלל לעניין כי הרוב פה לא יתחתנו בקרוב.
אם הקשר היה יותר רציני ויותר קרוב לגיל של החתונות זה היה משנה, אבל לא בגיל הזה.
כל מי שרשמה פה שכן
זה תאמת דיי עצוב.
אתן מצפות שנקבל אותכן כמו שאתן
אבל לקבל אותנו כמו שאנחנו לא..
מה שעוד יותר עצוב זה שהרוב פה בנות 14-19
ואם הבן נוצרי או יהודי לא אמור בכלל לעניין כי הרוב פה לא יתחתנו בקרוב.
אם הקשר היה יותר רציני ויותר קרוב לגיל של החתונות זה היה משנה, אבל לא בגיל הזה.
אנונימי
הבנות שאמרו כן לא מצפות שום דבר הן רוצות בן זוג יהודי
זוגיות זה משהו שבסופו של דבר מוביל לחתונה אז להתחיל עם זה יהיה לעשות רע לעצמן בסופו של דבר
זוגיות זה משהו שבסופו של דבר מוביל לחתונה אז להתחיל עם זה יהיה לעשות רע לעצמן בסופו של דבר
בתור חבר לחיים, ממש לא.
אבל אני אישית הייתי רוצה להתחתן עם מישהו יהודי כמוני, ואני מעדיפה מישהו נימול.
אבל אני אישית הייתי רוצה להתחתן עם מישהו יהודי כמוני, ואני מעדיפה מישהו נימול.
האלה שאומרות שלא יצאו עם "גוי"
כאילו אתן פשוט אומרות שיהודים טובים משאר העולם ושאתן יותר מידי טובות בשביל לצאת עם "גוי".
אוי כמה טמטום. מי אתן שתתנשאו?
כאילו אתן פשוט אומרות שיהודים טובים משאר העולם ושאתן יותר מידי טובות בשביל לצאת עם "גוי".
אוי כמה טמטום. מי אתן שתתנשאו?
ברור שיהודים יותר טובים מגויים
זה לא חדש
זה לא חדש
הן אומרות שהמסורת היהודית חשובה להן והן רוצות לשמור עליה הם יהודי טוב שביחד הן ישמרו את המסורת והזהות אפשר להיכנס לפרופרציה פה?
אם אני אוהבת אותו ברור שכן אני אפילו לא פוסלת ואני גם נוצריה וזה לא מזיז לחבר שלי.
וואלה כל אחת משחקת אותה יפה נפש עאלק אני רק עם יהודי ולא עם "גוי" אז וואלה כל אחת באה אומרת פה גסטין ביבר בעלי הייתי מתחתנת איתו זה זה וכל מיני זמרים כאלה ואחרים שחלקם וואלה נוצרים או מוסלמים לא מפריע לכן אבל אם בן אדם רגיל לא מפורסם ונוצרי זה ממש לא.
אז אל תשחקו אותה. זה כמו שיבוא מישהו יגיד לכן וואלה את יהודיה אני לא יוציא עם יהודיות אם תתנצרי בשבילי אני אצא איתך מה זה השטויות האלה.
וואלה כל אחת משחקת אותה יפה נפש עאלק אני רק עם יהודי ולא עם "גוי" אז וואלה כל אחת באה אומרת פה גסטין ביבר בעלי הייתי מתחתנת איתו זה זה וכל מיני זמרים כאלה ואחרים שחלקם וואלה נוצרים או מוסלמים לא מפריע לכן אבל אם בן אדם רגיל לא מפורסם ונוצרי זה ממש לא.
אז אל תשחקו אותה. זה כמו שיבוא מישהו יגיד לכן וואלה את יהודיה אני לא יוציא עם יהודיות אם תתנצרי בשבילי אני אצא איתך מה זה השטויות האלה.
mcr, זה בדיוק כמו שיש נוצרים שלא היו רוצים להתחתן עם יהודי/ה. יש כאלו שכן ויש כאלו שלא. כל אחד ומה שהוא רוצה.
"הפנינה השחורה"
את יודעת מה זה נימול בכלל? את סתם זורקת דברים.
נימול זה נקרא מישהו שנולד בלי עורלה החלק הזה שחותכים בברית מילה.
את יודעת מה זה נימול בכלל? את סתם זורקת דברים.
נימול זה נקרא מישהו שנולד בלי עורלה החלק הזה שחותכים בברית מילה.
מי אמר לך שהאלה שאמרו את זה על הזמרים ומפורסמים הן האלה שאמרו כאן שהן רוצות לצאת עם יהודי?
בנימול היא התכוונה אחד שעבר ברית מילה אל תתפסי על קטנות..
בנימול היא התכוונה אחד שעבר ברית מילה אל תתפסי על קטנות..
הפנינה השחורה- רק שאם מישהו נוצרי לא רוצה להיות עם מישהו רק בגלל שהוא יהודי כל היהודים ובכללי כולם יוצאים עליו שהוא אנטישמי וכאלה.
רק ליהודים מותר להגיד שהם לא היו יוצאים עם גוים וזה בסדר?
ואז כל היהודים יוצאים על אנשים וקוראים להם אנטישמים אם זה הפוך.
איזה צביעות ואי.
רק ליהודים מותר להגיד שהם לא היו יוצאים עם גוים וזה בסדר?
ואז כל היהודים יוצאים על אנשים וקוראים להם אנטישמים אם זה הפוך.
איזה צביעות ואי.
זה לא קטנות ובטח שאני יתפס על זה שתדע מה לרשום במקום סתם לזרוק דברים מפרק שהיא ראתה בזגורי ולא הבינה בכלל מה זה
היא צדקה בהגדרה שלה - "נִימּוֹל - נִמּוֹל, גוף שלישי
עשו לו ברית מילה"
סתם מוציאה קיטור עכשיו
mcr מי זה כל היהודים יוצאים עליו? איזה יהודים אומרים על נוצרי שהוא רוצה לצאת רק עם נוצריה שהוא אנטישמי את רצינית? את עושה לעצמך לא טוב עם הצהרות מגוכחות כאלה
עשו לו ברית מילה"
סתם מוציאה קיטור עכשיו
mcr מי זה כל היהודים יוצאים עליו? איזה יהודים אומרים על נוצרי שהוא רוצה לצאת רק עם נוצריה שהוא אנטישמי את רצינית? את עושה לעצמך לא טוב עם הצהרות מגוכחות כאלה
per אתה מנסה להגן על היהדות שלך יותר מדי נשמה.
וואלה אתה גם ויקיפדיה לא יודע לקרוא אני רואה. כיהודי אתה אמור לדעת מה זה נימול לא?
וואלה אתה גם ויקיפדיה לא יודע לקרוא אני רואה. כיהודי אתה אמור לדעת מה זה נימול לא?
לא אמרתי שזה לא בסדר אם מישהו נוצרי לא רוצה להיות עם יהודיה. אמרתי שזה בדיוק כמו מישהו יהודי לא רוצה להיות עם נוצריה.
בחור שאל שאלה, קיבל תשובות. הכל טוב חאלס לצאת על אנשים.
בחור שאל שאלה, קיבל תשובות. הכל טוב חאלס לצאת על אנשים.
מנסה להגן על היהדות יותר מדי?
העתקתי לך עכשיו הגדרה מהמילון נחיר מה את רוצה בדיוק
העתקתי לך עכשיו הגדרה מהמילון נחיר מה את רוצה בדיוק
כיהודי אתה אמור לדעת מה זה בלי לבדוק במילון
אני נוצריה ויודעת מה זה ומבינה יותר טוב ממך ביהדות זה בטוח. אתה רק מוגדר כיהודי וכנראה לא יודע כלום.
אני נוצריה ויודעת מה זה ומבינה יותר טוב ממך ביהדות זה בטוח. אתה רק מוגדר כיהודי וכנראה לא יודע כלום.
לא... למה שיוריד?
רוצה בחון אותי כמה אני יודע ביהדות נצרות ועוד דת עם הביטחון המוגזם שלך?
מעבר לזה שאנחנו דנים כרגע על עניין לשוני ולא דתי ככה שאין קשר נימול מגיע משינוי המילה של "ברית מילה" זה צורת ביטוי של אדם שעבר את "מילה" ולכן אדם נימול מתחשב על אדם שעבר את תהליך ה "מילה" ונקרא "אדם נימול"
מעבר החוסר יכולת שלך להבין לשון ועברית אני מוכן שתבחני אותי בנושא דת שלך ושלי בשביל להוריד את האגו הנפוח שלך למטה בשמחה כל נושא מתי שתרצי
מעבר לזה שאנחנו דנים כרגע על עניין לשוני ולא דתי ככה שאין קשר נימול מגיע משינוי המילה של "ברית מילה" זה צורת ביטוי של אדם שעבר את "מילה" ולכן אדם נימול מתחשב על אדם שעבר את תהליך ה "מילה" ונקרא "אדם נימול"
מעבר החוסר יכולת שלך להבין לשון ועברית אני מוכן שתבחני אותי בנושא דת שלך ושלי בשביל להוריד את האגו הנפוח שלך למטה בשמחה כל נושא מתי שתרצי
הביטחון שלי ממש לא מוגזם אני לא ייתווכח עם בן אדם שלא יודע על מה הוא מדבר בכלל וחושב שהוא צודק.
והאגו שלי לא נפוח חמוד.
באמת מציעה לך ללכת ולבדוק בגוגל כי וואלה אם אני ישאל אותך על הדת תרוץ לגוגל ותביא לי תשובות מה ההיגיון פה בידיוק?
והאגו שלי לא נפוח חמוד.
באמת מציעה לך ללכת ולבדוק בגוגל כי וואלה אם אני ישאל אותך על הדת תרוץ לגוגל ותביא לי תשובות מה ההיגיון פה בידיוק?
את אומרת לי מה אני אעשה עוד לפני בכלל שניסית את חושבת שאני צריך גוגל לדברים שחקרתי שנים?
והאגו שלך נפוח את משליכה את החוסר שלך עלי אומרת שלי יש אגו נפוח כשאני כתבתי לך במפורש מה התחביר הלשוני של "ברית - מילה" כשרוצים לשאול אדם אם הוא בלי עורלה אפשר לשאול "הוא עשה ברית?" ואפשר לשאול "הוא נימול או ערל?". את לא הבאת שום הסבר לטענה שלך רק צעקת כאן על בחורות "וואלה כפרה סרטים צבועות "
והאגו שלך נפוח את משליכה את החוסר שלך עלי אומרת שלי יש אגו נפוח כשאני כתבתי לך במפורש מה התחביר הלשוני של "ברית - מילה" כשרוצים לשאול אדם אם הוא בלי עורלה אפשר לשאול "הוא עשה ברית?" ואפשר לשאול "הוא נימול או ערל?". את לא הבאת שום הסבר לטענה שלך רק צעקת כאן על בחורות "וואלה כפרה סרטים צבועות "
דברים שחקרת שנים וואו חחח אחלה חקירה עשית בגוגל די עזוב אין לי כוח להתווכח אם מישהו שחי בסרט וחושב שהוא איזה גאון יהודי.
ממש הרב קוק.
ממש הרב קוק.
טוב בסדר את מבינה ביהדות כי חשבת שנימול אומר אדם שנולד בלי עורלה ממש כל נחיר צדיק
כי זה באמת בן אדם שנולד בלי עורלה.
נימול זה אחד שעבר ברית/נולד בלי עורלה.
שניהם זה נכון אז סתמו תפה כבר אני לא יכולה יותר לשמוע (בראש שלי) את זה! שניכם צודקים, גם מבחינת "התשובה" לשאלה הזאת. אז חאלסס כבר.
שניהם זה נכון אז סתמו תפה כבר אני לא יכולה יותר לשמוע (בראש שלי) את זה! שניכם צודקים, גם מבחינת "התשובה" לשאלה הזאת. אז חאלסס כבר.
אנונימית
נגיד שזה אומר גם אדם שנולד בלי עורלה סבבה? זה גם אומר אדם שעברת ברית מילה.. זה אומר שהיא צדקה.. וזה לא אומר שאת מבינה ביהדות בגלל שצדקת (או חשבת שצדקת) על מילה מסוימת..
כן
אנונימית עורלות ירדפו אותך בשינה עכשיו..
חחח לא קשור מבינה ביהדות לעורלה הזאת אומרת לך בכללי
לא מזיז.
הסיבה היחידה שאני יכולה להבין שבגללה יהודי יפסול זוגיות עם לא יהודי היא התבוללות,
אני גם ככה לא מאמינה באלוהים כך שלא אכפת לי.
(אלא אם כן אתה קשור לנצרות באופן מוגזם, אני לא אסתדר עם מישהו דתי מידי, לא משנה מאיזו דת).
הסיבה היחידה שאני יכולה להבין שבגללה יהודי יפסול זוגיות עם לא יהודי היא התבוללות,
אני גם ככה לא מאמינה באלוהים כך שלא אכפת לי.
(אלא אם כן אתה קשור לנצרות באופן מוגזם, אני לא אסתדר עם מישהו דתי מידי, לא משנה מאיזו דת).
בסדר בכללי יהיה דיון רלוונטי נדסקס על העניין
כן כי אני יהודייה
אנונימית
per למה שאני יצור איתך דיון?
לא מעוניינת שתפנה אלי תודה.
לא מעוניינת שתפנה אלי תודה.
טוב שאת נזכרת אחרי שעה. |
פניתי אליך? אמרתי לך שאם יעלה שאלה רלוונטית נדבר על זה מה שאומר שלא התכוונתי ליצור איתך קשר בפרטי בכלל נכון?
נחיר אל תחמיאי לעצמך נסתם לך האף אני חושב...
פניתי אליך? אמרתי לך שאם יעלה שאלה רלוונטית נדבר על זה מה שאומר שלא התכוונתי ליצור איתך קשר בפרטי בכלל נכון?
נחיר אל תחמיאי לעצמך נסתם לך האף אני חושב...
מצטערת שאני לא כמוך 24 שעות יושבת על סטיפס ותרגע עם הדיבור שלך למה נסחפת יותר מדי
כשאת תלמדי לדבר כמו בן אדם ולא לחשוב באמת מהנחיר אני אדבר איתך נורמלי - מה קשור כרגע כמה זמן אני בסטיפס בכלל מי דיבר משהו שקשור לזה בכלל
יואו אלוהים תעזור לי עם המוזר הזה אימא על מי נפלתי על בן אדם בן 31 שמנסה ליצור איתי פה דיון דיי מה חטאתי
חחח אני לא רוצה לנהל איתך דיון אני גם ככה לא חושב שאת מסוגלת נחיר לכי לנשום רק אל תנחרי בלילה זה לא בריא
לי לא אכפת אבל לא יתנו לי לצאת איתך (זאת אומרת ההורים ).
כשחושבים על זה זה ממש הזוי כי אתם רבים על עורלה חחח
אנונימית
חחח לא אנחנו לא רבים על עורלה אנחנו רבים על המונח הלשוני אבל אפשר להגיד בעקיפין אנחנו מדסקסים על עורלה...