התחברות הרשמה

איך יש פה כ"כ הרבה ערים בשעה הזאת?

1 במרץ 2018, 01:22
עריםלילהעייפות    
5 תשובות
חופש
P
Pink devil
כי יש חופש
H
Hidden Secrets
כמו שאתה ער.. כולם ערים כי חופש וזה ואפשר להישאר מאוחר יחסית
S
Secret0852
חופש וזה
.
.HAPPINESS❤ 90s❤
חופש!
C
Cheeki Breeki
באותו הנושא:
יש כאן ערים? אם כן, למה אתם ערים בשעה כזאת בחופש?
באיזה ערים לדעתכם יש הרבה עבריינות ופשע, ששם יש את הנוער הכי עברייני ומסוכן?
למה בשעה הזאת אין כמעט אנשים?
יש כאן כאלה שעדיין ערים? בואו נראה כמה פעילים יש בשעות לא שעות האלה...:-)
הייתם פעם ערים 48 שעות רצוף או יותר?
מי ער/ה? למה בשעה כזאת? ועד מתי נראלכם שתשארו ערים?
אנשים ערים פה בשעות האלה?
למה אתם ערים בשעה כזו?
היי לכם סטיפסים השאלה שלי למה אתם ערים בשעה כה מקודמת?
באיזה ערים בארץ יש הכי הרבה אתיופים? תנו לי 3 או 4 ערים..
איזה ערים (מפורסמות בעולם עדיף) יש עם אותה שעה בישראל?