4 תשובות
את מדהימה ואני בטוחה בזה.
אם תהיי שלמה עם עצמך ותשדרי ביטחון אז זה לא משנה כמה יפה היא תהיה.
אם תהיי שלמה עם עצמך ותשדרי ביטחון אז זה לא משנה כמה יפה היא תהיה.
אגיד לך משהו מ-כיוון קצת אחר,
כמישהי שהיא מאמינה את חייבת להאמין שאת באת לעולם כ-מושלמת (=בצורה הטובה ביותר)
ממש על אותו משקל שיש עץ לימונים שנותן לימונים (אך לא נותן תפוזים)
גם האמונה בעיקר+גם השמחה תחבר אותך לתחושה שאת מושלמת ולפי זה את חייבת להתנהל
לכן כמו שאת את הכי מושלמת (=ולכן לא צריך לעניין אותך מה יש לה)
תדעי גם שזה שהיא יפה, לא מחייב שדברים בחייה באים בקלות, כולל זוגיות
יתכן אפילו שקשה לה למצוא זוגיות וכו
תשמחי במי שאת
כל טוב יקרה
כמישהי שהיא מאמינה את חייבת להאמין שאת באת לעולם כ-מושלמת (=בצורה הטובה ביותר)
ממש על אותו משקל שיש עץ לימונים שנותן לימונים (אך לא נותן תפוזים)
גם האמונה בעיקר+גם השמחה תחבר אותך לתחושה שאת מושלמת ולפי זה את חייבת להתנהל
לכן כמו שאת את הכי מושלמת (=ולכן לא צריך לעניין אותך מה יש לה)
תדעי גם שזה שהיא יפה, לא מחייב שדברים בחייה באים בקלות, כולל זוגיות
יתכן אפילו שקשה לה למצוא זוגיות וכו
תשמחי במי שאת
כל טוב יקרה
אין לך מה להרגיש נחותה וקטנה יותר לידה תהיי מלאת ביטחון תאהבי את עצמך ותטפחי את עצמך והרגשה כזאת לא תהייה בך חוץ מזה אני בטוחה שיש בך דבריםמיוחדים כמו שיש בה
להפסיק להשוות את עצמך אלייה.
באותו הנושא: