8 תשובות
לא הכי נורמלי.. אבל אל תקחי קשה, כשעצבניים נפלטים כל מיני משפטים שלא מתכוונים אליהם.
ממש ממש לא... לא הייתי מסוגלת לקרוא לה אמא אפילו מהזה
היא מנסה לגרום לך להשאר בבית לרוב באשפוז מנסים להתאים לך מסגרת טובה לאחר כך.
אולי היא מפחדת שבהמשך יפנו אותך לפנימייה פוסט אישפוזית.
אולי היא מפחדת שבהמשך יפנו אותך לפנימייה פוסט אישפוזית.
את לא יודעת מה עבר על האמא שלה אז
..
..
זה ממש לא נראה הגיוני. אפילו אם היא עצבנית לא אומרים דברים כאלה!
אתן צריכוץ ללכת לפגישה עם העובדת סוציאלית של המשפחה שתיכן
לא, זאת אמא אכזרית שלא מודעת למה שמילים עלולות לגרום ולעשות לילד
בכלל לא. זה נורא.
באותו הנושא: