4 תשובות
לאן הראש שלך התגלגל?
אנונימי
תגידי פשוט שאת לא יורדת לרמות הנמוכות האלו ושהוא מוזמן לחפש חברים לדבר איתם בדפי זהב וכאן את סוגרת את השיחה הזו כי היא ירדה לרמות יותר נמוכות מרמת המשכל שלו/שלה
זה מה שאני הייתי כותבת :)
זה מה שאני הייתי כותבת :)
רק אם אפשר לזרוק אותו על הראש שלך
סליחה זה גרוע ממש חחח
סליחה זה גרוע ממש חחח
חחחלחחח וואי הרגתם אותי^^צחקתי בקול
תגידי לו מי שמדבר תראה תראש שלך אלוהים ישמור פיצה יא מטומטם
תגידי לו מי שמדבר תראה תראש שלך אלוהים ישמור פיצה יא מטומטם
באותו הנושא: