4 תשובות
כי החיים לא הוגנים
וילדים ובני נוער הם בד"כ רעים
ומה שהם מחפשים זה לא תמיד הדבר הנכון
מצד שני עצם זה שכתבת משפט מתנשא כזה זו בעיה...
וילדים ובני נוער הם בד"כ רעים
ומה שהם מחפשים זה לא תמיד הדבר הנכון
מצד שני עצם זה שכתבת משפט מתנשא כזה זו בעיה...
שואל השאלה:
אני לא מתנשאת, אני ממש נחמדה ולא מבינה למה אין לי חברים.. אני רואה ילדים מגעילים ומופרעים שיש להם חברים ולא מבינה למה
אני לא מתנשאת, אני ממש נחמדה ולא מבינה למה אין לי חברים.. אני רואה ילדים מגעילים ומופרעים שיש להם חברים ולא מבינה למה
אנונימית
כן... אני יודע טוב מאד על מה את מדברת
לצערי
אבל היי תסתכלי על בצד החיובי
מי שאין לו חברים לא יכול להיפגע מהם..
לצערי
אבל היי תסתכלי על בצד החיובי
מי שאין לו חברים לא יכול להיפגע מהם..
שאלה טובה
"צדיק ורע לו, רשע וטוב לו"
"צדיק ורע לו, רשע וטוב לו"
באותו הנושא: