29 תשובות
היא עשתה לך משהו?
היא דיברה איתך?
היא פנתה אליך?
נטו קנאה.
בעיניי היא מהממת!
קנאית.
גל מדהימה וגאווה ישראלית, לא מבינה איך אפשר לשנוא בן אדם כזה מדהים מבפנים ומבחוץ.
למה לשנוא?
לדעתי היא שחקנית יחסית טובה, יפה ובאמת שיחקה אותה, למה את לא אוהבת אותה?
רק את.
לדעתי היא אישה מהממת מבפנים ומבחוץ
מה שרשמת זה רק מקנאה
היא פשוט בן אדם טוב ומאוד מוכשר וזה לכלוך מה שרשמת
נראה לי שכן...
אלא אם כן את מהטרולים האנטישמיים ברשתות החברתיות שכותבים לה שהיא "רוצחת תינוקות פלסטיניים" בגלל שהיא הייתה בצבא, לא נראה לי שיש לך סיבה לשנוא אותה...
היא כנה, מצחיקה, מביאה מודעות לישראל ולדברים ישראלים בעולם (כמו שהיא התארחה נראה לי שזה היה אצל ג'ימי פאלון ונתנה לו לנסות את השוקולד פרה עם הסוכריות קופצות), מקדמת מטרות טובות (בין היתר תנועת המי טו וטיימס אפ שהן נגד הטרדות מיניות), שחקנית טובה (לא כולם חושבים ככה, נכון, זה כבר סובייקטיבי..) והיא פטריוטית. מה יש לשנוא?
היא מעצבנת אותי כי יש יותר טובות..
אנונימית
איך אפשר לשנוא דבר כזהה אני לא מבינה
ק נ א י ת
אנונימי
ק נ א ה
וכן, רק את
אם היא הייתה שמה תמונה של בר רפאלי ורושמת שהיא שונאת אותה כולכם הייתם מסכימים איתה, סימן שאתם הקנאים פה..
ומינוסים לא מזיזים לי במיוחד כשאני יודעת שאני צודקת :)
אנונימית
איף הקנאהה שנוטפת ממך מזעזעת אותיי
לדעתי רק את.
מה יש לשנוא אותה? כי היא יפה? כי היא מצליחה? זה בא מקנאה.
היא מדהימה, מצחיקה, חמה והיא מייצגת את ישראל ואת המין הנשי בכבוד אז למה לשנוא אותה?
כן. כי את קנאית.
וגם מה הקשר התגית שתלך מפה?
חח היא לא בידיוק פה, ורק לפי התיוגיות רואים שאת קנאית בטירוף אם יש לך שנאה אליה סתם.
היא מדהימה, צנועה, מצחיקה, שחקנית ודוגמנית מהמצליחות בעולם ומייצגת את ישראל ממש בכבוד, לא הייתה כמוה בארץ! אז תביני: את קנאית.
בר רפאלי הזאת ההפך הגמור ממנה!
לא, גם אני שונאת אותה היא כזאת חשה!
היא מדהימהה אני באמת מעריצה אותה, היא סופרוומן אמיתית
אנונימית
אני חושבת שלא צריך לשנוא אותה אלא בעיקר להתגאות בה בעיקר בגלל שהיא עוזרת לתדמית שלנו בארה"ב ובעולם וגורמת לאנשים להבין שאנחנו לא רוצחים כמו שהפלסטינים מתארים אותנו
חוץ מזה היא ממש חמודה ולא שוכחת מאיפה היא הגיעה (אחמ אחמ בר רפאלי)
יאלה ימתייפיפים מבטיחה אם היא הייתה אומרת את זה על בר רפאלי כולכם הייתם מסכימים איתהה
אנונימית
ואו אנונימית את לא חכמה במיוחד זה שתי נשים שונות ברור שיכול להיות שאחת אנחנו יותר נאהב ואת השניה פחות
מה הקשר די לשנאת חינם מה יש לכם מבר רפאלי אתם פשוט רעיים
אנונימית
רק את.
טוב שהיא לא הדבר הכי מושלם שקיים והישראלית ש90% מכל המדינה שלנו אוהב. שלפי דעתי אין סלב ישראלי אחד שיש הסכמה כל כך רחבה שאוהבים אותו.
יש לה אופי מדהים, היא חמודה, חייכנית, מייצגת את המדינה שלך יותר מכל שגריר שאי פעם שמעתי עליו.
היא לא עשתה לך כלום ואת מדברת נטו מקנאה.
אז תתפוצצי.
בואנה חכו רגע! למה ישר להגיב תשובות כאלה!?
אז מה אם היא שונאת אותה, זאת סיבה להגיב ככה?
אני אוהבת את גל, מטורפת עליה אחושרמוטה.
לא מבינה למה ישר להגיב ככה, תתבגרו לעזאזל
אנונימית
רק את.
קנאית.
גל פשוט מדהימה. גאווה לארץ. תראי את החיוך הזה. תראי כמה דברים מקהימיפ יש מאחורי האישה הדמהימה הזו
כן יחתיכת קנאית מטומטמת
אין לך שום סיבה לשנוא אותה מטומטמת אחת
היא אישה מדהימה ומהממת מייצגת אותנו בצורה מושלמת
ואת סתם קנאית שרוצה תשומת לב
באותו הנושא: