5 תשובות
הולכים בכל זאת זה סתם שטות תעשי את זה
שואל השאלה:
אבל אני ביישנית.
אנונימית
תלכי.. אם לא תלכי זה סתם יהרוס לך
שואל השאלה:
הו ממש מרגיע..
...
אנונימית
חח סליחה, אבל באמת שכדאי שתלכי, אז מה אם את ביישנית? תחשבי שאת לא מכירה שם אף אחת אין לך מה להתבייש מהן, אחרי היום הזה את לא רואה אותן יותר
יש רק שתי הרצאות שאת מרצה מול בערך 8 בנות, שאני מבינה אם זה קשה לך אבל לפחות תנסי, זה רק דקה לעמוד מולן לדבר על נושא שאת אוהבת, יש עוד כמה תחנות שאת צריכה לשתף פעולה עם חברות הקבוצה שלך אבל באמת שאין לך מה להתבייש מהן, הן בדיוק כמוך בלחץ מהיום הזה
וכל השאר את רק מול מדריכה אחת מדברת איתה או לבד.
אחרי זה יש את המבחנים במחשב שאת פשוט יושבת לבד ופותרת אותם שזה חלק גדול מהציונים שלך ביום המא"ה ואין כאן מה להתבייש כי את עושה את זה לבד עם עצמך.
תלכי, באמת שתלכי, אם את רוצה את יכולה לבקש לא לעשות תחנה כמו ההרצאה, זה עדיף מאשר לא ללכת
זה בסך הכל יום חוויתי