5 תשובות
גבר, מדהים... לא חזק במילות חיבה.
יפה שלי
אהבה שלי
כל מיני דברים כאלה עם שלי בסוף
יש גם כפרה
גם אני לא משתמשת במילים חח זה מוזר מידי להגיד לכל מי שזז חיים שלי
שואל השאלה:
אני מתכוונת לחבר...
אני מאוד רוצה להחמיא לו אבל זה מילים שלא מצליחה להגיד יש כינויים אחרים?
אנונימית
יואו גם אני ככה אני רק קוראת לו בשם הפרטי אבל מצד שני זה מרגיש מוזר לקרוא לחבר בשם שלו אוף
שואל השאלה:
כן מסכימה איתך^
אוף בנים תענו! איזה שמות חיבה אתם אוהבים אבל לא מהסוג הרגיל שאומרים
אנונימית