5 תשובות
נראה לי שזה מתחלק 30% משועמים, 50% מחפשים להתחיל, ו20% סתם רוצים לדבר ולעזור חחח
יש שם הרבה שמנסים להכיר אנשים חדשים - וזה לא משהו רע :)
יש כאלה שמשעמם להם
יש כאלה שנואשים לחבר/חברה
יש אנשים מדהימים שרוצים לעזור לאנשים
יש אנשים שנמצאים בשלב קשה בחיים והם צריכים עזרה (וזה בסדר)
ויש עוד הרבה סוגים :)

את היחידה שיודעת איזה סוג את..
זאת סטיגמה שטותית.. אני כותבת שם לפעמים סתם ככה ולא כי משעמם לי ולא כי אני "נואשת"
אבל יש כאלה שכותבים שם כי באלהם לדבר עם בנאדם מפה
אל תתייחסו לסטיגמות שאת שומעת, למרות שלא שמעתי על הסטיגמה הזו.
שואל השאלה:
אז אני שולחת לך קישור
אנונימית
שואל השאלה:
זו שאלה על הסטיגמה
אנונימית