6 תשובות
מה ההבדל מבנות?
אנונימית
מה הבעיה
אנונימית
כדי להתחיל איתך
אנונימי
כי משעמם לי ואני רוצה שידברו איתי חחח
ככה
17
כי משעמם לי
כי אני לא נרדם
כדי להכיר מישהי/מישהו ואוליי זה יתפתח... (החברה הכי טובה שלי מפה)
כדי לדבר סתם בשביך הכיף ולחפור לאנשים
כדי להתייעץ
סקסטינג
*חדי קרן לנצח*
כי משעמם לי
כי אני לא נרדם
כדי להכיר מישהי/מישהו ואוליי זה יתפתח... (החברה הכי טובה שלי מפה)
כדי לדבר סתם בשביך הכיף ולחפור לאנשים
כדי להתייעץ
סקסטינג
*חדי קרן לנצח*
אנונימי
באותו הנושא: