14 תשובות
כי זה צמוד ורואים את הרגליים והתחת
כי הם רוצים שתלבשו מה שנוח לכן כי אתן הכי יפות שנוח לכן
אנונימי
תחת d:
ככה
אנונימית
כי זה מבליט את הפלג גוף תחתון
אנונימי
בגלל זה מבליט את התחת ולפעמים שקוף
גברים לא אוהבים טייץ או לפחות הגברים שאני מכיר
אני לא אוהב טייץ
אבל מי שכן אוהב זה בגלל התחת ושרואים את הצורה של האיבר שלכן
אבל מי שכן אוהב זה בגלל התחת ושרואים את הצורה של האיבר שלכן
אנונימי
כי זה צמוד ומבליט מאוד את התחת.
כי זה עירום בצבעים.
כי יותר נוח לכן -_-
^^בטח כי כל מי שהולכת עם טייץ היא מוזנחת
בגלל בנים אני בכלל לא הולכת עם טייץ
אנונימית
אנונימית למה?
באותו הנושא: