3 תשובות
דבר ראשון גם אני הייתי במצב דומה, יש החלקה שאומרים שהיא לא פוגעת בשיער בצורה כמו החלקות אחרות שנקראת החלקה אורגנית.
טיעונים:
לכולן יש שיער שמסתדר טוב כי מרשים להן לעשות החלקות, וזה קשה עם השיער במיוחד בקיץ שלכולן מסתדר השיער ולך השיער מתנפח ולא מסתדר.
דבר שני, את מבזבזת הרבה זמן על לטפל בשיער שלך ולנסות לסדר אותו והחלקה חוסכת זמן יקר.
תגידי לה שאת תעשי כל בשביל זה ושזה ממש חשוב לך, ושזה ממש מפריע לך הנושא עם השיער, ולאט לאט היא תבין.
את יכולה לעשות מחליק ולא החלקה
בתור מישהי שעשתה החלקה ואיתה כבר יותר מחצי שנה אני חייבת להודות שזה נורא קל ומועיל ההחלקה בגלל שאת פשוט חופפת והשיער שלך מתייבש חלק ורך והכי יפה בעולם גם בחורף וגם בקיץ עם כל הלחות.
אבל למרות כל היתרונות יש גם חיסרונות:
*אי אפשר לעשות קוקו גבוה, גולגול, צמה (זה הורס את ההחלקה) ובתחילת ההחלקה עדיף שלא לשים את השיער מאחורי האוזן.
*שהשורשים מתחילים לגדול זה כבר יראה מוזר ולא יפה.
*יש נשירה חזקה ובעיקר בחודשים הראשונים במקלחת..
*צריך שמפו ומרכך מיוחדים
אז אחרי שרשמתי לך מהניסיון שלי איך זה באמת החלקה תשקלי אם בא לך או לא יחד עם אמא שלך.