7 תשובות
יואו אני חושבת על זה שלכל אחד מפה ישלו ילדים וכאילו זה הפרחים
פוף
פוף
האנונימית ממקודם
לא.
ואין טעם לשנות את זה, זה שטותי.
ואין טעם לשנות את זה, זה שטותי.
אנונימית
לא הפרח לא הולך אלייך
שואל השאלה:
אוף. אתם לא חושבים שצריך לשנות את זה? ואל מי אפשר לפנות בקשר לזה?
אוף. אתם לא חושבים שצריך לשנות את זה? ואל מי אפשר לפנות בקשר לזה?
אנונימית
הוא הולך לעולם הפרחים שננטשו
אנונימית
באותו הנושא: