2 תשובות
תלך למקום עצמו ותאמר את זה לאחראי, הם לא יוכלו להתעלם ממך אם אתה שם. ואם עדיין מתעלמים ממך ולא מחזירים את הכסף, זה כבר דורש התערבות מעבר- תפנה לגורמים מבוגרים, ההורים שלך שיוכלו לעזור לך, גורמים שתומכים ועוזרים לבני נוער עובדים. לתנועת הנוער "הנוער העובד והלומד", למשל, יש אתר אינטרנט שבו הם משתדלים לעזור כמה שיותר לבני נוער שמנוצלים בעבודה שלהם. אם אתה לא מוצא מענה או משהו אני ממש ממליצה לך להציץ שם ולראות מה אפשר עוד לעשות, להתייעץ עם גורמים מוסמכים. גם אם זה "רק" 230 שקל זה עדיין כסף שעבדת בשבילו ומגיע לך, ואם לא ישלמו לך אותו, זה אולי ייתן למקום עבודה לגיטימציה לא לשלם גם לאחרים את הכסף שמגיע לכם על ההתלמדות. אל תוותר על זה, זה סופר חשוב ומעסיקים צריכים לדעת לשלם לבני נוער את המגיע להם. בהצלחה!
קישורים מצורפים:
שואל השאלה:
המקום הזה רחוק מאוד מהבית שלי הוא בערך כמו 30 דקות... ומה להגיד להם? שיביאו לי רשמתי לבעלים בווצאפ והמקום הזה מנצל את כל העובדים שלו ולא נותן להם הפסקות בכלל או משהו... אני אשלח עוד פעם הודעה ואעדכן
המקום הזה רחוק מאוד מהבית שלי הוא בערך כמו 30 דקות... ומה להגיד להם? שיביאו לי רשמתי לבעלים בווצאפ והמקום הזה מנצל את כל העובדים שלו ולא נותן להם הפסקות בכלל או משהו... אני אשלח עוד פעם הודעה ואעדכן
באותו הנושא: