5 תשובות
מה לא בסדר בלרוץ על אספלט^? חח מה ההבדל בין זה לבין דשא/חול?
אנונימית
מי אמר שלעשות ריצה זה לא בריא? זה מאוד בריא! אולי למי שיש בעיות בנשימה, כמו אסטמה.. זה יכול להכביד אבל בכללי ריצה זה דבר מאוד טוב ובריא לגוף
בטח שזה בריא,
אבל עם הסתייגות:
-לרוץ בקצב שלך ולהתקדם בהדרגה
-לא לרוץ על אספלט (=כן לרוץ על דשא או חול)
ברור שזה בריא. זה משחרר לחצים, דברים נפשיים, גורם לשינה להיות טובה יותר.
זה כן בריא זה לא נכון שאת אומרת שזה לא בריא