5 תשובות
מגניב על אף שכבר התרגלתי לאלה שפה:p
לא מתלהבת, גם ככה היה אפשר לשלוח אימוגים
נפלא.
אני לא באפליקציה אבל נשמע ממש מגניב:)
סוף סוף! קצת נמאס מהאימוגים שיש, וגם אין הרבה אז זה ממש נחמד שהוסיפו
באותו הנושא: