4 תשובות
כי שחורים זה עם של עבדים
סתם אל תהרגו אותי
אממ, לא יודע כל אחד ומה שהוא אוהב נגיד אני אל ממש אוהב רהיטים שחורים
סתם אל תהרגו אותי
אממ, לא יודע כל אחד ומה שהוא אוהב נגיד אני אל ממש אוהב רהיטים שחורים
למה לא יש אנשים אתיופים שהם יפים
מה אממ... עדן הלנה שהיתה באקס
הייתה מהממת לדעתי
מה אממ... עדן הלנה שהיתה באקס
הייתה מהממת לדעתי
לא יודעת למה, כל אתיופית שאני רואה אני מקנאה, הן כל כך יפות, לא הבנתי למה החלטת שזה לא יפה בבני אדם...
אין קשר
זה כמו שיש אנשים שמעדיפים בני אדם שזופים על פני לבנים, או שיש כאלה שחושבים שיש בני אדם שהם כהי עור שהם יפים ויש כאלה שהם פחות בדיוק כמו שיש אנשים שהם לבנים שהם יפים ויש כאלה שפחות.
זה כמו שיש אנשים שמעדיפים בני אדם שזופים על פני לבנים, או שיש כאלה שחושבים שיש בני אדם שהם כהי עור שהם יפים ויש כאלה שהם פחות בדיוק כמו שיש אנשים שהם לבנים שהם יפים ויש כאלה שפחות.
באותו הנושא: