התחברות
הרשמה
אני מרגישה שנהייתי אובססיבית לחבר דלי אני מתקשרת אליו מלא שהוא בצבא.. מה לעשות?
16 במרץ 2018, 20:43
אובססיות
אובססיה
עדיין לא התקבלו תשובות
באותו הנושא:
אוף, אני נהייתי אובססיבית לחבר שלי, זה לא עושה לי טוב, איך להפסיק את זה?
חברה שלי נהייתה ממש פריקית, זה הגיוני שאני כבר לא מרגישה מחוברת אליה?
מרגישה אובססיבית ולא טוב לי.. פירוט
נהייתי אובססיבית בטירוף אליו, איך להפסיק להיות אובססיבית אליו?
אני מרגישה שאני ממש אובססיבית לחברה שלי תעזרו לי בבקשה זה חשוב
אני אובססיבית לחבר שלי, מה לעשות?
למה כשבת אובססיבית לחבר שלה היא נשמעת מטורפת אבל כשבן אובססיבי לחברה שלו הוא נחשב חמוד?
איך להפסיק להיות אובססיבית לחבר שלי?
יש לי חבר חצי שנה, ובזמן האחרון אני מרגישה שאני אוהבת אותו יותר ממה שאהבתי, ובגלל זה אני נהיית יותר אובססיבית כלפיו
אני בת 16 אני מרגישה שנהייתי לא נשית איך אני יכולה להיות יותר נשית?
אני אוהב את חברה שלי אהבה אובססיבית