6 תשובות
לא לטגן עם שמן זית בשום פנים ואופן.
תטגני עם שמן החמניות שיש.
תטגני עם שמן החמניות שיש.
או שמן חמניות או קצת שמן זית ולשים בתנור.. לטגן עם שמן זית יעשה טעם מר
שואל השאלה:
אבל זה ממש טיפה שמן זית אין שזה יספיק.
מה הבעיה בשמן זית? המורה שלנו לביולוגיה אמרה שזה בסדר
אבל זה ממש טיפה שמן זית אין שזה יספיק.
מה הבעיה בשמן זית? המורה שלנו לביולוגיה אמרה שזה בסדר
אנונימית
זה טוב לטיגון קצר לא לטיגון עמוק
שמן זית מתחמצן בחום גבוהה לכן לא מומלץ לטגן איתו.
טבלי את תפןחי האדמה במעט שמן למניות והכניסי לחום גבוהה (180) מעלות.
טבלי את תפןחי האדמה במעט שמן למניות והכניסי לחום גבוהה (180) מעלות.
אנונימי
שואל השאלה:
בתנור?^
בתנור?^
אנונימית
באותו הנושא: