5 תשובות
אם את לא מתרגלת הרבה אז זאת הבעיה.
שואל השאלה:
מה זה לא מתרגלת הרבה? יש לי מורה פרטית שיושבת איתי 3 שעות ואז אני עושה תרגילים מהאינטרנט, עושה חזרה חורשת על החומר ובמבחן אני שוכחת! אני כבר לא זוכרת מה קודם ציר x או ציר y!
מה זה לא מתרגלת הרבה? יש לי מורה פרטית שיושבת איתי 3 שעות ואז אני עושה תרגילים מהאינטרנט, עושה חזרה חורשת על החומר ובמבחן אני שוכחת! אני כבר לא זוכרת מה קודם ציר x או ציר y!
צריך לתרגל הרבה הרבה אין מה לעשות
חכי שתגיעי לתיכון כיתה יא יותר ימאס לך
חכי שתגיעי לתיכון כיתה יא יותר ימאס לך
יכול להיות זה בעיות קשב וריכוז
את מזכירה לי חברה שלי, לדעתי שתיכן פשוט איבדתן את הביטחון ואתן תקועות במעגל הזה