התחברות
הרשמה
בנים האם בגיל ההתבגרות שהגעתם למצב עם בחורה חששתם קצת / התביישתם מהשיערות הערווה שלכם?
19 במרץ 2018, 21:32
התבגרות
גיל ההתבגרות
נערות
2 תשובות
אני חושבת שבכל גיל יש את זה
ס
סבתא ימימה(יודעת ורואה הכל)
אין מה להתבייש
ז
זו שמתחתיי
באותו הנושא:
במה בנים בגיל ההתבגרות שונים מבנות בגיל ההתבגרות?
באייזה גיל אתם חושבים שגיל ההתבגרות הכי הכי בשיאו? משפיע ויש הכי הרבה הורמונים ושינויים במצבי רוח וכל מה שמאפיין את כיל ההתבגרות?
איזה שאלות סוטות אפשר לשאול על בנים בגיל ההתבגרות?
למי אתם חושבים שיותר קשה *בגיל ההתבגרות* רק בגיל ההתבגרות בנים או בנות ולמה?
מי מסכים איתי שרוב הבנים בגילאי ההתבגרות לא שמים על הביישניות?
בנים שהייתם בגיל ההתבגרות (12-13) עמד לכם על בנות בגיל שלכם?
אם יש הפרש של 9 שנים בין בני זוג, זה יכול לעבוד ביניהם? היא בגיל ההתבגרות והוא בן 20 ומשהו...
תזונה בגיל ההתבגרות - מה צריך לאכול לרוב בגיל ההתבגרות המאוחר (17'-18') על מנת לספק את הטוב ביותר לגוף, ולגדילה נאותה?
מבנה גוף של מתבגרים - מבנה גוף בגיל ההתבגרות יכול להשתנות?
איזה שלב/גיל בגיל ההתבגרות מקבלים סוויצ ומקבלים ביטחון עצמי ובאמת לא שמים על אף אחד?
בגיל ההתבגרות אצל בנות - באיזה גיל הכי הרבה משתנות במראה?