התחברות
הרשמה
איך להפסיק להיות כזאת סנובית? מה לעשות?
יכול להיות שאני כזאת בגלל שאני די מאוהבת בעצמי ושיש לי ביטחון מאוד גבוה?ממה זה נובע?ואיך להיות יותר נחמדה ופחות סנובית לאנשים?
20 במרץ 2018, 20:48
בטחון עצמי
ביישנות
תכונות
תשובה אחת
תנסי לשלוט בעצמך (זה קשה נכון...)
כשאנשים פונים אלייך תדברי ברמה שלהם, תפחיתי את האגו מולם.
בהצלחה:)
~
~ baby girl ~
באותו הנושא:
אימאלה פאק, אני לבד בבית ושמעתי דפיקה כזאת בדלת של החדר, איזה מלחיץ, זו דפיקה שרוח לא יכולה לעשות.. איך להפסיק להיות לחוצה?
מישהו יכול ללמד אותי איך להיות סנובית עם הרבה ביטחון וגאווה?
איך גורמים לחברה סכסכנית נצלנית צבועה ושקרנית להפסיק להיות כזאת?!?!?!?!?!?
יש לי מראה של ילדה רעה כזאת שעושה בעיות, ואני הכי לא כזאת, אני שקטה וילדה טובה באמת, מה לעשות כדי להפסיק את זה?
שלחתי למישהי הודעה " היי את מושלמת" והיא לא ענתה, מה הקטע לסנן? למה להיות סנובית למה
ילדות שהכרתי בזמן האחרון אמרו לי שלפני שמכירים אותי אז חושבים שאני סנובית כזאת, ואחרי שמכירים אותי רואים שאני ממש ממש לא כזאת, למה נראלכם חושבים שאני סנובית?
תגידו, איך להפסיק להיות נחמדה כזאת לכולם?
אני לא מכליל אבל למה יש בנות שהן סנוביות מה גורם לחלקן להיות כאלה?
אם למישהי יש אגו נפוח, ביטחון עצמי בשמיים, דימוי עצמי גבוה והיא סנובית, זה אומר שיהיו לה הרבה חברים? ובכלל, סנוביות זה מושך אנשים?
יש לי ידידה שהיא סנובית וואטסאפ רצח, מסננת אנשים חופשי ואז נזכרת אחרי שבוע לשלוח הודעה, וזה מעצבן כי לפעמים אני צריך ממנה משהו והיא מסננת, איך לגרום לה להפסיק?
איך להיות סנובית?