אני אשמח שתגידו לי מה אתם חושבים? כתבתי את זה מזמן:)
זה בסדר, עולם. זה בסדר כי אני לא היחידה. אתה לא אשם, זאת אני. אני אשמה. אולי לא אכפת לך... אבל זה גם בסדר, כי זאת אני. ובסדר. אני בכלמקרה לא אדם שמגיע לו יחס מדהים. כי אני אני. וכן, אני אשמה. זה בסדר,התחלתי להבין. אני "עונה בחוצפה ומתריסה" כמו שאמרת היום. אז אולי בכלל לא מגיע לי יחס, אז למה להילחם, למה? עדיף, עדיף כלום. כלום זה יותר טוב כנראה. אם אף אחד לא מבין, למה אני פה? עדיף לא להמשיך. פשוט כלום.
22 במרץ 2018, 15:30
תשובה אחת
יש המון עוצמה בכתיבה שלך אבל בשביל שיהיה ברור עדיף להמשיך אל תוותרי