התחברות הרשמה

איזה באסה זה שאתה מפרסם תמונה בפייסבוק, יפה, אבל אין לך חברים שיראו אותה, נכון?

25 במרץ 2018, 00:22
פרופיללייק    
5 תשובות
לגמרי:(
ש
שמח לעזור! :)
סיפור חיי בשאלה אחת.
J
Just for fun
וואי כל כך נכון:oo
G
Goyoga
חח סטורי אוף מיי לייף
I
Its me sister
וואי כן
|
|אנונימית|
באותו הנושא:
כשאתם הולכים לרופא שיניים, בסוף הטיפול אתם מקבלים פרס?
אוף אוף איזה באסה יואו
אוף איזה באסה...
אני לא מאמינה.. איזה באסה
אוף איזה באסה
פאק נו איזה באסה
איזה באסה שנגמר פורים ומחר בית ספר..
איזה תמונה אסי עזר מחק אתמול, ולמה הוא אומר כל הזמן שיפסיקו לרשום דברים רעים?
מה בתמונה שלב 36 יש תמונה של איש על סוס, היפופותם, ים ופרסה
אני רוצה לעשות סרטון מתמונות שצילמתי יש איזה אפליקציה שאתם ממליצים?
איזה באסה ש...