התחברות הרשמה

איך אני יכול להכיר בנות אם אני לא יודע להעמיד אותן במקום ואני בחור טוב?

אני יותר מדי נחמד, אני ביישן, חסר ביטחון ואני פשוט נחמד לבנות כי אני לא יודע איך להעמיד אותן במקום כי מה שנקרא "נייס גיא".
אף אחת לא רוצה אותי, אני לא הטעם של אף אחת ואני לא מעניין אף אחת. אני מהבחורים הנחמדים שכולם צוחקים עליהם כי אין להם שום מושג איך לדבר עם בנות.

אני מנסה לדבר עם בנות אבל הן עושות לי פרצופים ואני ממש חסר ביטחון ומסמיק כשאני מדבר עם מישהי... אני לא יודע לדבר איתן ולהעמיד בחורות במקום.... אני פשוט לא מספיק גברי כדי להכיר מישהי, אני לא ברמה של אף בחורה...
25 במרץ 2018, 11:07
הכרויותבחורותדייטים    
תשובה אחת
תבוא מישהי שאתה תהיה הטעם שלה:)
G
Girlqueen
באותו הנושא:
איפה אני יכול להכיר בנות? (בן 15)
האם מבחינה טכנית אני יכול להכיר ידידות או בנות בכללי?
לאיזה מקומות אני יכול ללכת כדי להכיר בנות בגילאי 14-24?
חידה: איך אפשר להעמיד 2 אנשים על אותו עיתון בלי שיוכלו לגעת אחד בשני?
איך אפשר להעמיד את השיער בלי גל. בן
אני רוצה להתחפש לטרול ולהעמיד את השיער, איך אפשר להעמיד אותו?
איזה חומר יכול להעמיד שיער (לפורים)?
האם יש איפה להעמיד את האוטו בשדה התעופה בן גוריון לכמה שעות?
אתם יודעים איפה אפשר להכיר בנות דתיות בגילאי 18?
איך אני יכולה להעמיד לחבר שלי?
אני ממש ממש רוצה להכיר בנות כידידות ואני לא יודע איפה אפשר להכיר שנדבר בוואצפ בטלפון וכל זה איפה אפשר?