איך אני יכול להכיר בנות אם אני לא יודע להעמיד אותן במקום ואני בחור טוב?
אני יותר מדי נחמד, אני ביישן, חסר ביטחון ואני פשוט נחמד לבנות כי אני לא יודע איך להעמיד אותן במקום כי מה שנקרא "נייס גיא". אף אחת לא רוצה אותי, אני לא הטעם של אף אחת ואני לא מעניין אף אחת. אני מהבחורים הנחמדים שכולם צוחקים עליהם כי אין להם שום מושג איך לדבר עם בנות.
אני מנסה לדבר עם בנות אבל הן עושות לי פרצופים ואני ממש חסר ביטחון ומסמיק כשאני מדבר עם מישהי... אני לא יודע לדבר איתן ולהעמיד בחורות במקום.... אני פשוט לא מספיק גברי כדי להכיר מישהי, אני לא ברמה של אף בחורה...