7 תשובות
השוקולד מסריחחח
שואל השאלה:
עדיין יש כזה שזה רק קצפת?!
אם כן אני רוצה ליומולדת אספקה אינסופית של זה
השוקולד לא טעים לי גם
ואז ערבבתי את זה יחד עם הקצפת, והיה לי מושלם
זה כן יותר שוקולדי מרק קצפת חח אבל זה יוצא טעים- ואני אחת שמעדיפה וניל (!)
אני לוקחת קצת ביסים מהקצפת ואז מערבבת אבל רק שזה עם תוספת
._. אני אוהבת את השוקולד לא אוהבת את הקצפת._.
Up!
כי השוקולד לבד לא טעים
איכס נכון זה מגעיל לערבב