2 תשובות
אני אישית הולך להתלבש חם עד שאחזור הביתה. לדעתי כדאי לך להתלבש חם ומקסימום תורידי. אם את בכל זאת רוצה להתלבש קר אז קחי איתך איזה ז'קט למקרה שתצטרכי.
שימי חולצה דקה עם גקט ואם יהיה לך חם תורידי
באותו הנושא: