34 תשובות
אנשים חראות בלי מודעות ובלי חחים ובלח חברים
אתה צריך להפריד בין "תומכים בנאציזם" ל"בדיחות שואה".
אנשים שתומכים בנאציזם הם אנשים אנטישמיים מיסודם, שלדעתי באותה המידה יכולים לרצוח אנשים בעצמם.
אנשים שמספרים בדיחות שואה ובעלי הומור שחור זה כבר משהו אחר.
אנשים שתומכים בנאציזם הם אנשים אנטישמיים מיסודם, שלדעתי באותה המידה יכולים לרצוח אנשים בעצמם.
אנשים שמספרים בדיחות שואה ובעלי הומור שחור זה כבר משהו אחר.
שואל השאלה:
אנשים שמספרים בדיחות שואה לא שונים מהתומכים בנאציזם
אנשים שמספרים בדיחות שואה לא שונים מהתומכים בנאציזם
אנונימי
שואל השאלה:
כן כן שמעתי את הטיעון הזה שאם ניצולי שואה צחקו על עצמם
אז זה בסדר
אז תן לי לחדש לך משהו לא צוחקים על השואה בגלל איזה כמה ניצולי שואה
שוטים שצוחקים על רצח של אנשים שנטבחו באכזריות ובדם קר
כן כן שמעתי את הטיעון הזה שאם ניצולי שואה צחקו על עצמם
אז זה בסדר
אז תן לי לחדש לך משהו לא צוחקים על השואה בגלל איזה כמה ניצולי שואה
שוטים שצוחקים על רצח של אנשים שנטבחו באכזריות ובדם קר
אנונימי
חסרי לב.
זאת דעתך האישית, ככה אתה חושב.
אני בעצמי מישהי בעלת הומור שחור שבין היתר כן נהנת מבדיחות שואה. תתפלא, לא תומכת בנאציזם. מודעת לכל האסון ולכל הילדים והנשים, הזקנים והגברים שנרצחו. כואב לי ביום השואה בדיוק כמו לכולם. אבל הבנתי שלא משנה אם נבכה על משהו או נצחק עליו-הוא כבר קרה. עדיף לקחת את החיים בטוב ובצחוק.
מזלזל? אני מסכימה, אולי קצת.
אבל ככה בחרתי להתגבר על הכאבים של השואה.
אני בעצמי מישהי בעלת הומור שחור שבין היתר כן נהנת מבדיחות שואה. תתפלא, לא תומכת בנאציזם. מודעת לכל האסון ולכל הילדים והנשים, הזקנים והגברים שנרצחו. כואב לי ביום השואה בדיוק כמו לכולם. אבל הבנתי שלא משנה אם נבכה על משהו או נצחק עליו-הוא כבר קרה. עדיף לקחת את החיים בטוב ובצחוק.
מזלזל? אני מסכימה, אולי קצת.
אבל ככה בחרתי להתגבר על הכאבים של השואה.
יש אנשים שמתמודדים עם דברים כאלה בעזרת הומור. גם לא מעט ניצולי שואה. זה לא תירוץ, זו עובדה.
כנראה שלא קראת את האידיאולוגיה הנאצית אם זה מה שאתה חושב.
כנראה שלא קראת את האידיאולוגיה הנאצית אם זה מה שאתה חושב.
שואל השאלה:
ממש מסכנה ככה בחרת להתגבר על הכאבים של השואה?
באיזו שנה את חיה? את מדברת כאילו נכחת בזמן השואה...
ממש מסכנה ככה בחרת להתגבר על הכאבים של השואה?
באיזו שנה את חיה? את מדברת כאילו נכחת בזמן השואה...
אנונימי
שואל השאלה, סבתא וסבא שלי ניצולי שואה וגם הם לפעמים מספרים בדיחות שואה. זו הדרך שלהם להתמודד עם זה. מי אתה שתשפוט אותם?
שואל השאלה:
חפש אותי בראשון
חושב שאם היית נרצח בדם קר, אז המשפחה שלי תריץ עליך בדיחות כדי
לשכוח את עצם זה שנרצחת?
כמה האי- היגיון
חפש אותי בראשון
חושב שאם היית נרצח בדם קר, אז המשפחה שלי תריץ עליך בדיחות כדי
לשכוח את עצם זה שנרצחת?
כמה האי- היגיון
אנונימי
בתור אחד שכתב את השאלה הזאת חשבתי שגם לך כואב איפשהו בלב כל העניין, מפתיע
מי אמר לשכוח? למה אתה מכניס לי מילים לפה?
אני בחיים שלי לא ארצה שהשואה תישכח. אני אומר שזו הדרך של אנשים להתמודד עם זה.
אני בחיים שלי לא ארצה שהשואה תישכח. אני אומר שזו הדרך של אנשים להתמודד עם זה.
שואל השאלה:
אתם חבורה של אנשים עם ראש מעוות אם אתם חושבים שזה
בסדר לצחוק על אנשים שמתו מוות אכזרי.
אתם לא שונים מהתומכים בנאצים
אתם חבורה של אנשים עם ראש מעוות אם אתם חושבים שזה
בסדר לצחוק על אנשים שמתו מוות אכזרי.
אתם לא שונים מהתומכים בנאצים
אנונימי
שואל השאלה:
אז אתה חי בדימיון.. יש מיליון דרכים להתמודד עם כאב מאשר
לצחוק עליו...
אז אתה חי בדימיון.. יש מיליון דרכים להתמודד עם כאב מאשר
לצחוק עליו...
אנונימי
אתה כנראה לא מכיר את האידיאולוגיה הנאצית אם אתה משווה אותי לנאצי.
חצי מהמשפחה שלי נספתה בשואה, אתה לא מתבייש?!
אני לא ארד לרמה שלך.
חצי מהמשפחה שלי נספתה בשואה, אתה לא מתבייש?!
אני לא ארד לרמה שלך.
כל הקטע בהומור שחור זה לצחוק על דברים שאסור לצחוק עליהם. אתה מעדיף שנבכה כל היום? החיים ממשיכים באיזשהו שלב, כבר לא כואב להם והם כבר לא סובלים. כרגע הם במקום הרבה יותר טוב.
שואל השאלה:
מתוקה
את יכולה לצחוק על מיליון דברים אחרים לכי תראי סטנד אפ של שחר
חסון... לצחוק על אנשים שנרצחו זה עושה לך את זה?
מתוקה
את יכולה לצחוק על מיליון דברים אחרים לכי תראי סטנד אפ של שחר
חסון... לצחוק על אנשים שנרצחו זה עושה לך את זה?
אנונימי
טוב אני לא אמשיך איתך את הדיון הזה, מקווה שראית צד שונה וחדש ושאולי תבין יום אחד את זה שיש מרחק שנות אור בין אנשים שתומכים בנאציזם למספרי בדיחות שואה (:
שואל השאלה:
ראיתי צד חשוך ולוקה בנפש אם לזה את מתכוונת.
אתם לדעתי לא שונים מהתומכים בנאציים.
לפחות אנשים נורמליים יודעים שעל רצח לא צוחקים לא משנה מה
ראיתי צד חשוך ולוקה בנפש אם לזה את מתכוונת.
אתם לדעתי לא שונים מהתומכים בנאציים.
לפחות אנשים נורמליים יודעים שעל רצח לא צוחקים לא משנה מה
אנונימי
סבא שלי ניצול שואה. הוא צחק הרבה בדיחות שחורות על השואה
האם סבא שלי הניצול שואה שניצל מהנאצים הוא תומך בנאציזם? הממ
האם סבא שלי הניצול שואה שניצל מהנאצים הוא תומך בנאציזם? הממ
אלה שתומכים בנאציזם- אנשים גרועים כל כך, קשה לי לתאר את זה אפילו.
לגבי הבדיחות שואה- חסרי טאקט עם בעיה כלשהי בנפש
לגבי הבדיחות שואה- חסרי טאקט עם בעיה כלשהי בנפש
בדיחות שואה- באמת שאני לא מבינה מה מצחיק בזה..
ומי שתומך בנאציזם הוא אנטישמי מטומטם, אדם תת רמה שצריך לרצוח אותו אם הוא תומך ברצח של אחרים.
ומי שתומך בנאציזם הוא אנטישמי מטומטם, אדם תת רמה שצריך לרצוח אותו אם הוא תומך ברצח של אחרים.
אתה לא יכול לחבר בין אנשים שתומכים בנאציזם ובבדיחות שואה
אתה צריך להפריד ביניהם- יש תמיכה נאצית, ויש משהו אחר שהוא בדיחות שואה
אז תמיכה נאצית ואנשים שתומכים בנאציזם זה מזעזע!
ובדיחות שואה זה סבבה לכיף
אתה צריך להפריד ביניהם- יש תמיכה נאצית, ויש משהו אחר שהוא בדיחות שואה
אז תמיכה נאצית ואנשים שתומכים בנאציזם זה מזעזע!
ובדיחות שואה זה סבבה לכיף
ל anonimi10000 מה כיף בלצחוק על זה ש6 מיליון יהודים וגם אנשים מדתות אחרות נרצחו?
גם על צוק איתן הייתם צוחקים? באמת שאני לא מבינה כמה חסר רגישות אפשר להיות בשביל שנושאים כאלה יצחיקו אותך
ואתם יכולים לעשות לי כמה מינוסים שבאלכם זה לא מזיז לי משהו
גם על צוק איתן הייתם צוחקים? באמת שאני לא מבינה כמה חסר רגישות אפשר להיות בשביל שנושאים כאלה יצחיקו אותך
ואתם יכולים לעשות לי כמה מינוסים שבאלכם זה לא מזיז לי משהו
שואל השאלה:
אוהבת לאהוב
מדובר באנשים שהשריטה לרצח אצלם השתלטה להם על הראש והשכל נעלם להם
אוהבת לאהוב
מדובר באנשים שהשריטה לרצח אצלם השתלטה להם על הראש והשכל נעלם להם
אנונימי
אתה מטומטם.
אם אני אוהבת בדיחות שואה אז אני תומכת בנאציזם? ואוו, בא לי לדפוק את הראש בקיר.
אם אני אוהבת בדיחות שואה אז אני תומכת בנאציזם? ואוו, בא לי לדפוק את הראש בקיר.
קוראים לזה- הומור שחור! for god sake
מפריע לך? לא אכפת לנו, נמשיך לצחוק מבדיחות שואה.
מפריע לך? לא אכפת לנו, נמשיך לצחוק מבדיחות שואה.
אבל מה לעזעזל יכול להצחיק אותך בשואה? מה מצחיק פה בדיוק שעושים מזה בדיחות?
אני לא חושב שאלה אנשים עם לב אבל מה שאני כן יודע שסבא וסבתא שלי ניצולי שעה ומישהי ירד על סבתא דלי ברחוב שהיא ניצולת שואה והוא הרים תילד מהאוזניים ;)
אנונימי
זה פשוט מצחיק, יש לי חוש הומור שחור ואת כנראה לעולם לא תוכלי להבין זאת.
זה לא אומר שאני תומכת בנאציזם או מזלזלת בניצולי שואה (שאגב אני מכירה בעצמי כמה והם אוהבים בדיחות שואה) 0.0
זה לא אומר שאני תומכת בנאציזם או מזלזלת בניצולי שואה (שאגב אני מכירה בעצמי כמה והם אוהבים בדיחות שואה) 0.0
בעיני זה דוחה, ולא אנושי איך אפשר לצחוק על כזה דבר? זה באמת דוחה בעיניי
סבבה אבל מה יכול להצחיק אותך במקרה הזה? באמת אני רוצה להבין מה מצחיק ש6 מיליון יהודים נכלאו בגטאות ורצחו אותם ללא רחמים רק בגלל הדת שלהם. חה חה חה איזה מצחיק אני נשפכת ואי איך נושמים -_-
את פשוט לא מוכנה להבין...
אין לך חוש הומור שחור - זה לא יצחיק אותך.
זה הכל, אם למישהו יש בעיות עם זה שידחוף אותם לתחת.
אין לך חוש הומור שחור - זה לא יצחיק אותך.
זה הכל, אם למישהו יש בעיות עם זה שידחוף אותם לתחת.
להבין מה? את יכולה להסביר לי בצורה זה מצחיק? במקום לכתוב לי את לא תביני אז תסבירי.
אני רצינית אני לא צינית, באמת מעניין אותי לדעת איך זה מצחיק
אני רצינית אני לא צינית, באמת מעניין אותי לדעת איך זה מצחיק